Elevinfo - Teori- & Køreprøve Odense

Når du tager kørekort i Odense og skal afvikle din teoriprøve, skal du møde hos Færdselsstyrelsen Billedskærevej 13, 5230 Odense M.

Køreprøven skal afvikles fra samme adresse som teoriprøven. Det er dog individuelt om vi mødes ved Færdselsstyrelsen eller andet sted forinden køreprøven. Det afhænger af hvilken kategori du er ved at erhverve kørekort til. Mød dog altid i god tid. Dvs. mindst 15 min før prøven afvikles. Ved for sen ankomst vil dørene være lukkede. Ved mangel på  papirer samt legitimation vil du blive bortvist og der skal berammes ny prøve mod betaling.

Du skal medbringe følgende legitimation:
Teoriprøve - kort fortalt

Sådan afvikles din Teoriprøve i Odense.

Køreprøve - kort fortalt

Sådan afvikles din køreprøve i Odense.

Prøvested Politi

Prøvested

Teori- & Kørsel / Ibsens Køreskole

Ibsens køreskole i Odense benytter øvelsesbanen/Kravlegård hos DEKRA FYN A/S Ellestedvej 5, 5853 Ørbæk. Vi er hos Ibsens køreskole fleksibel for mødested for dine praktiske lektioner til almindelig personbil. Få kørelektioner vil dog nødvendigvis skulle starte på køreskolen, af hensyn til dit individuelle behov og lovgivning i øvrigt.

Når du tager kørekort i Odense, enten dit trailerkørekortlastbilkørekort eller buskørekort, påbegyndes den Praktiske køreundervisning fra DEKRA Odense, Hans Egedes Vej 4, 5210 Odense NV/Tarup.

Vi benytter os som hovedregel af køreteknisk anlæg DEKRA/Fyn A/S Ellestedvej 5, 5853 Ørbæk