Om Ibsen

Tryghed- & Garanti

Der findes i dag mange køreskoler i Odense. Derfor kan det være svært at bestemme sig til hvilken du bør vælge. Du bør blot vide at ikke alle køreskoler er medlem af en forening eller union. Vælger du køreskoler, medlem af Dansk Kørelære Union “DKU”, kan du være sikker på at kørelæreren konstant bliver informeret om de nyeste lovændringer der træder i kraft. Desuden er der hertil tilknyttet en garantifond, som vil varetage dine interesser, ved eventuelle uoverensstemmelser mellem dig og din kørelærer.

Ibsens Køreskole er medlem af “DKU”.

Et godt råd med på vejen

Gå ikke efter det billigste pakketilbud du kan finde. Du må ikke føle dig dum over tilsyneladende at skulle betale lidt mere for dit kørekort, end du hører dine venner/bekendte måske skal betale. Et pakketilbud er typisk ikke den reelle pris , og du vil i sidste ende slutte med at have betalt langt mere end det beskrevne pakketilbud. Du bør i stedet sikre dig, at du får lært at køre bil og om du efterfølgende er rustet tilstrækkelig til selv at færdes i trafikken. For selv om du består din køreprøve, er der forskel på at være bestået eller være bestået med stil. Et kørekort er en livsinvestering.

Et kørekort er ikke bare et kort, det er en uddannelse i sig selv. De bedste ønsker for kommende bilister.

Ibsens køreskole

Ibsens Køreskole blev grundlagt i 1956 af Leif Ibsen. Køreskolen har derfor eksisteret i Odense i mere end 60 år. Ann Ibsen blev tillige kørelærer til bil og storvogn i 1983. Frank Ibsen blev i 1995 ansat i virksomheden med samme virke. I året 2001 foretog virksomheden et generationsskifte, hvor alene Frank Ibsen overtog virksomheden. Så i dag ser Jeg ikke nogen grund til at køreskolen skal ændre navnet ”Ibsens køreskole”.

Jeg bestræber mig på at mine kunder føler sig godt behandlet. Alle skal modtage en god og seriøs undervisning og alle skal kunne føle sig godt rustet til at færdes i trafikken. Personer der vælger Ibsens Køreskole i Odense kan være sikre på kvalitet med indlæring på en hyggelig, men kvalitetsbevidst måde.

Jeg tilbyder flere former for kørekort i Odense. Både kørekort til bil – Trailerkørekort – Lastbilkørekort – Buskørekort samt kørekort til påhængsvogn. Jeg ser frem til også at måtte servicere dig. Kontakt mig på tlf. 40367389 for yderligere informationer.

Teorilokale og biler

Find os her