Vil du hjælpes godt på vej så lad os hjælpe dig
Vi vil gøre dig tryg i trafikken. Find dit holstart herunder, og tilmeld dig allerede i dag.
Se kommende holdstart

Personbil

Ønsker du kørekort til personbil i Odense, står vi glædeligt til din disposition med vores erfaring og rådgivning.

Generhverv

Vi kan hjælpe dig med at generhverve kørekort til lige den kategori, du har mistet rettigheden til at måtte føre.

Trailer

Gennem mere end 25 år, har vi hjulpet utallige elever med deres teori- og køreundervisning for erhvervelse af trailer kørekort.

Lastbil / Påhæng

Vi er en af de eneste køreskoler på Fyn der kan udbyde kørekort til lastbil samt påhængsvogn. For dig som ikke ønsker en tidskrævende AMU uddannelse.

Bus

Find oplysninger omkring det buskørekort netop du har brug for. Der findes kørekort til privat og (ikke) erhvervsmæssig personbefordring.

Kommende holdstart
Kørekort
Pris
Bliv kontaktet hvis du har spørgsmål, eller ønsker at høre mere om hvad vi kan tilbyde!
IKS 8

Køreskole Odense

Er du klar til at komme ud i trafikken, men mangler du dig et kørekort? Eller ønsker du at udvide dit nuværende kørekort i Odense, med et trailerkørekort, lastbilkørekort eller buskørekort? så er du kommet til det helt rigtige sted. Hos Ibsens Køreskole i Odense tilbyder vi som den eneste køreskole på Fyn kørekort til lige den kategori du har brug for. Vi giver en grundig undervisning så du bliver klædt bedst muligt på til at kunne færdes blandt dine øvrige trafikanter.

Vi er en Køreskole med mange års erfaring, og gennem flere generationer har vi ydet god service til både nye og erfarne bilister i Odense og omegn. Vi ser det som vores ypperste opgave at skabe de rigtige rammer for dig, så du føler at du er i de bedste hænder, når du tager kørekort i Odense. Skal du være den næste til at erhverve kørekort i Odense hos Ibsens Køreskole? Så tøv endelig ikke med at tage fat i os for at høre mere. Vi vil i Ibsens Køreskole kunne se os selv i øjnene, når vi ses i trafikken.

En køreskole i Odense med eleven i fokus

Hos Ibsens Køreskole i Odense får du de bedste forudsætninger for en god uddannelse. Vi bestræber os på at levere høj kvalitet og danne god kemi mellem elev og kørelærer både i Teorilokalet og i Trafikken.

Vores køreskole i Odense leverer en motiverende og underholdende undervisning, og her er du som elev altid i focus. Hvad end det er første gang, du skal ud i trafikken eller ønsker at erhverve yderligere kørekort, så handler det i høj grad om tillid. Hos Ibsens Køreskole vil du altid blive mødt af en tålmodig kørelærer, der tager udgangspunkt i dine behov. Uanset hvilket hold du deltager på kan du være sikker på en motiveret kørelærer, der står klar til at levere en god og seriøs teori- og køreundervisning.

Tag dit kørekort hos vores køreskole i Odense

At vælge den rigtige køreskole i Odense er vigtigt. Det er her du lærer de grundlæggende færdselsregler og opnår de bedste holdninger i trafikken. Vores teori- og køreundervisning opfylder alle regler og love, så du trygt efter bestået køreprøve kan sætte dig ind i din egen bil og føle dig sikker i din videre færden på vejene.

Vores køreskole i Odense går gerne en ekstra mil for, at alle bliver helt klar til den endelige teori- & køreprøve. Derfor har vi en høj beståelsesprocent blandt vores elever. Leder du efter en kompetent køreskole i Odense? Så lad valget falde på Ibsens Køreskole. Vi har jævnligt opstart af nye hold, så tøv ikke med at tage fat i os, hvis du vil have en plads. Du kan fange os på 40 36 73 89 eller frank@ibsens-trafikskole.dk. Du kan med fordel også gøre brug af vores online kontaktformular og online tilmelding, som du finder øverst på denne side.